A felhasználók egyre többször mobileszközökkel böngészik a weboldalakat és az alkalmazásokat, ami a cégek számára is nélkülözhetetlenné teszi a hatékony mobil jelenlétet. A magyarul szabadfordításban "gyönyörködtesd a felhasználót, szállítsd a konverziót" (Delight Users and Drive Conversions) alcímmel ellátott tanulmány végigvezet azon a 25 alapelven, amely a hatékony, felhasználóbarát mobilos oldalakat és alkalmazásokat jellemzi, vagy kéne, hogy jellemezze.
A dokumentum a következő témákat veszi sorra, és ezek alapján mondja ki a 25 design alapelvet:
- Navigáció
- Keresés
- Konverzió
- Űrlapok
- Használhatóság
- Technikai ellenőrző lista
Egyre több okostelefon felhasználó böngészi a weboldalainkat, ezért figyeljünk oda, hogyan készítünk a mobil designt! Plusz egy extra segítség a Google I/O 2014-es konferenciájáról, Jennifer Gove UX kutatómérnöktől:
Tervezési alapelvek a jobb mobilwebes élmény érdekében
http://www.google.com/think/multiscreen/whitepaper-sitedesign.html
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.